joi, 17 mai 2012

Când vei fi făcut dragoste pentru prima oară, vei crede că poţi să bagi toată lumea într-un buzunar, pentru că e mică, în comparaţie cu ce ai în suflet.



Si abia după ce am făcut dragoste pentru prima dată cu marea mea dragoste și el m-a privit, abia atunci m-am simțit îmbrăcată de privirea lui în cea mai frumoasă rochie, făcută din sentimente curate, din bătăi de inimă nemaiîntâlnite, din priviri care spuneau mai mult decât o mie de cuvinte, abia atunci când a fost rost de dragoste, de mare dragoste, abia atunci m-am simțit cea mai frumoasă femeie și cea mai iubită. Și-n noaptea aceea mare și plină de iubire am trăit mai mult decât pentru o viață întreagă, iar el mi-a arătat că pot fi mai mult decât pot visa! Și așa, în magia dragostei și a nopții, am visat cu ochii deschiși, unul în brațele celuilalt, până dimineață, ca să apucăm să trăim unul pentru altul cât mai mult și pentru totdeauna.
Emilia Constantin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu